Пошуковий запит: (<.>A=Костолович М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Костолович М. І. Організаційно-педагогічні засади краєзнавчої діяльності учнів в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / М. І. Костолович // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_22_18
|
2. |
Костолович М. Методика активізації творчого потенціалу підлітків у процесі здійснення краєзнавчої діяльності [Електронний ресурс] / М. Костолович // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__21
|
3. |
Костолович М. І. Теоретико-практичний аспект розвитку творчих здібностей підлітків у процесі здійснення краєзнавчої роботи [Електронний ресурс] / М. І. Костолович // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 17. - С. 182-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_17_23
|
4. |
Костолович М. Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи [Електронний ресурс] / М. Костолович // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_19 Розглянуто проблему активізації творчого потенціалу підлітків (ТПП) у процесі краєзнавчої роботи (КР) загальноосвітньої школи (ЗОШ). Обгрунтовано та розроблено концептуальні підходи, критерії відбору та побудови різнорівневого змісту, форми, методи та педагогічні умови активізації ТПП у процесі КР ЗОШ, визначено їх ефективність. Розкрито змістові характеристики поняттєво-категоріального апарату дослідження, розглянуто його базові поняття як дієвий світоглядно-методологічний засіб пізнання особистістю об'єктів довкілля в процесі КР. Визначено функції та удосконалено класифікацію принципів активізації ТПП у процесі організації та здійснення КР ЗОШ, що забезпечує ефективність розробленого й запровадженого в практику навчального змісту, удосконалених форм і методів формування досліджуваного феномену. Розкрито теоретичні основи особистісно орієнтованих методик активізації ТПП і визначено їх структурні та функціональні компоненти.Висвітлено педагогічні умови для забезпечення результативності активізації творчого потенціалу підлітків у краєзнавчій роботі в загальноосвітній школі: урахування єдності мети та завдань навчально-виховного процесу, зокрема, логіко-дидактичного аналізу навчального матеріалу; реалізація міжпредметних зв'язків і використання інтегрованих завдань як умова комплексного підходу до навчання і виховання; теоретичне обгрунтування й розроблення в їх логічній єдності змісту, форм, методів і педагогічних умов активізації творчого потенціалу підлітків на рівні співпраці та співтворчості в системі "учитель-учень"; урахування особистісно-орієнтованого підходу до побудови, системності, наступності та логічної єдності виховних заходів та їх практичної спрямованості щодо активізації творчого потенціалу підлітків; спрямування навчально-виховної діяльності на посилення рефлексивних процесів. Розкрито побудову навчально-виховного процесу не тільки за допомогою педагогічних умов, а й з позиції учня, враховуючи його потреби й інтереси.Освещены педагогические условия для обеспечения результативности активизации творческого потенциала подростков в краеведческой работе в общеобразовательной школе: учета единства цели и задач учебно-воспитательного процесса, в частности, логико-дидактического анализа учебного материала; реализация межпредметных связей и использования интегрированных задач как условие комплексного подхода к обучению и воспитанию; теоретическое обоснование и разработка в их логической единства содержания, форм, методов и педагогических условий активизации творческого потенциала подростков на уровне сотрудничества и сотворчества в системе "учитель-ученик"; учета личностно-ориентированного подхода к построению, системности, преемственности и логической единства воспитательных мероприятий и их практической направленности в активизации творческого потенциала подростков; направления учебно-воспитательной деятельности на усиление рефлексивных процессов. Раскрыто построение учебно-воспитательного процесса не только с помощью педагогических условий, но и с позиции ученика, учитывая его потребности и интересы.The article deals with some pedagogical conditions concerning securing the effectiveness of activating teenagers' creative potential in the process of work on regional ethnography in secondary school. The author tries to reveal the structure of educational-training process not only with the help of pedagogical conditions but also with a pupil's position, talking into consideration their needs and interests.
|
5. |
Лико Д. В. Організація самостійної роботи студентів під час вивчення курсу "Радіоекологія" [Електронний ресурс] / Д. В. Лико, М. І. Костолович // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. : Сільськогосподарські науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 224-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_sg_2013_2_28
|
6. |
Ойцюсь Л. В. Перспективи розвитку сільського туризму в регіоні [Електронний ресурс] / Л. В. Ойцюсь, М. І. Костолович // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. : Сільськогосподарські науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_sg_2013_2_29
|
7. |
Костолович М. І. Підвищення рівня професійної підготовки майбутніх фахівців з екології [Електронний ресурс] / М. І. Костолович // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. : Сільськогосподарські науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_sg_2013_4_17
|
8. |
Ойцюсь Л. Інвазійні види адвентивної фракції флори Волинського Полісся [Електронний ресурс] / Л. Ойцюсь, М. Костолович // Вісник Львівського університету. Серія географічна. - 2014. - Вип. 45. - С. 430-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Geograf_2014_45_52
|
9. |
Войтович О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту [Електронний ресурс] / О. Войтович, М. Костолович // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 2. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_2_29
|